Post by FuNTeX on Jun 26, 2022 16:44:18 GMT
Regardless of the time of day, the front turn signals should illuminate for 90 seconds when C/H L/H.
Time setting:
I am not 100% sure but these 2 functions are for the time or?
-> Menu setting Leaving-home time by BAP
-> Menu setting Cominghome
both set to 90 seconds?
Light setting:
I don't know if it really works that way:
Front left:
Electronic central electrics 09 -> Adaptation -> Light 0 BLK VL B36 -> where not active stands for example: Light function B 0 -> Coming Home or Leaving Home activated.
Front Right:
Electronic central electrics 09 -> Adaptation -> Light1BLK VRB20 -> where is not active for example: Light function B 1 -> Coming Home or Leaving Home activated
I did not dare to test this, because I do not know anything about it.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unabhängig von der Tageszeit soll beim C/H L/H die vorderen Blinker für 90 Sekunden leuchten.
Zeit Einstellung
Ich bin mir nicht 100% sicher , aber dies 2 Funktionen sind doch für die zeit oder?
-> Menueeinstellung Leaving-home Zeit per BAP
-> Menueeinstellung Cominghome
die beide auf 90 Sekunden setzen?
Licht einstellung
Ich weiß nicht ob das so wirklich funktioniert:
Vorne Links:
Steuergeräte -> Elektronische Zentralelektrik 09 -> Anpassen -> Leuchte 0 BLK VL B36 -> wo nicht aktiv steht zum Beispiel: Lichtfunktion B 0 -> Coming Home oder Leaving Home aktiviert
Vorne Rechts:
Steuergeräte -> Elektronische Zentralelektrik 09 -> Anpassen -> Leuchte1BLK VRB20 -> wo nicht aktiv steht zum Beispiel: Lichtfunktion B 1 -> Coming Home oder Leaving Home aktiviert
ich habe mich nicht getraut das zu testen , da ich mich damit nicht auskenne.
Time setting:
I am not 100% sure but these 2 functions are for the time or?
-> Menu setting Leaving-home time by BAP
-> Menu setting Cominghome
both set to 90 seconds?
Light setting:
I don't know if it really works that way:
Front left:
Electronic central electrics 09 -> Adaptation -> Light 0 BLK VL B36 -> where not active stands for example: Light function B 0 -> Coming Home or Leaving Home activated.
Front Right:
Electronic central electrics 09 -> Adaptation -> Light1BLK VRB20 -> where is not active for example: Light function B 1 -> Coming Home or Leaving Home activated
I did not dare to test this, because I do not know anything about it.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unabhängig von der Tageszeit soll beim C/H L/H die vorderen Blinker für 90 Sekunden leuchten.
Zeit Einstellung
Ich bin mir nicht 100% sicher , aber dies 2 Funktionen sind doch für die zeit oder?
-> Menueeinstellung Leaving-home Zeit per BAP
-> Menueeinstellung Cominghome
die beide auf 90 Sekunden setzen?
Licht einstellung
Ich weiß nicht ob das so wirklich funktioniert:
Vorne Links:
Steuergeräte -> Elektronische Zentralelektrik 09 -> Anpassen -> Leuchte 0 BLK VL B36 -> wo nicht aktiv steht zum Beispiel: Lichtfunktion B 0 -> Coming Home oder Leaving Home aktiviert
Vorne Rechts:
Steuergeräte -> Elektronische Zentralelektrik 09 -> Anpassen -> Leuchte1BLK VRB20 -> wo nicht aktiv steht zum Beispiel: Lichtfunktion B 1 -> Coming Home oder Leaving Home aktiviert
ich habe mich nicht getraut das zu testen , da ich mich damit nicht auskenne.